8 gru 2011

music !

Hej !
Postanowiłam ,że dzisiaj napiszę o muzyce , której słucham. Jest tego bardzo dużo , lecz najbardziej podobają mi się dosyć ostre brzmienia - punk rock .
Moim ulubionym wykonawcą punk-rockowym jest The Offspring , a rockowym to np. Green Day. Też ich lubie.
Logo The Offspring ;



Bardzo dużo piosenkarzy na teledysku śpiewa pięknie , perfekcyjnie . Natomiast na koncertach mają inny , nie za ładny głos. W przypadku The Offspring jest inaczej. Na koncertach śpiewają tak samo jak w teledysku. Są profesjonalistami . Za to ich lubię .
Nie mam ulubionej piosenki tego zespołu. Wszystkie mi się podobają i mogłabym ich słuchać godzinami . Osoby z mojego otoczenia wiedzą coś o tym:) .

W przyszłości kupię sobie koszulkę z napisem The Offspring <3
A wy jakiej muzyki słuchacie ?

Paa!

4 komentarze:

  1. Ja właściwie marzę o pozbyciu się mojej lustrzanki. :) A potem, oczywiście, zakupieniu nowej.

    Bardzo cenię wykonawców, którzy na żywo brzmią lepiej niż na nagraniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;)
    ooo, znam :) tą piosenkę, którą dodałaś słyszałam pierwszą i tak własnie poznałam ten zespół.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Green Day nie nazwałabym prawdziwym rockiem. Dla mnie rock to The Doors, Marilyn Manson, Skillet... Nie mam nic do GD, ale za nimi nie przepadam. Słucham też metalu, alternatywy i glam rocka, och.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja słucham różnie ; troche rapu , czasami nawet troche popu czy RnB .

    ja też cenie wykonawców którzy na żywo brzmią lepiej niż na nagraniach :)

    OdpowiedzUsuń