9 gru 2011

ENGENDROS!!!

Hey!!!
        Dzisiaj napiszę wam o maskotkach ENGENDROS !!! Rok temu poszłam do sklepu Flo , od razu  wpadły mi w oczy te miśki! Są po postu boskie !!! Pierwszym jakiego kupiłam był Upy , potem na urodziny dostałam Mitriego , nie wiem czy można je jeszcze kupić w sklepach ,ale przez internet na pewno ^^ . W sumie jest 8 maskotek : Upy, Mitri , Luka , Dupo , Tuli , Flopo , Odo i Kuco . ^^
Luka^^
Kuco ;3
                                                    

                                                                       Podobają się??? ^^
                                                                                Berry

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam sklep FLO ! maja tam cudne rzeczy :)
    Fajne te miśki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, słodziaki!
    obserwuję ;3
    zapraszam: http://blogwgchanel.blogspot.com/2011/12/zyje-tak-jak-pisze-na-klawiaturze.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze:))

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że podobają! :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aww jakie słodkie <3

    fajny blog. obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń