4 gru 2011

O nas !

Siema wszystkim !


Postanowiłyśmy założyć bloga ,by podzielić się naszymi zainteresowaniami . Jesteśmy przyjaciółkami . Lubimy daleki wschód . 

Mam na imię Weronika - ksywka Meiku . Interesuję się fotografią , lecz jak na razie nie mam za dobrego sprzętu ^^ . Lubię też stwarzać na różnych stronach outfity , które czasami będę tu wstawiać . Tańczę jumpstyle , a uczę się shuffle co nie za dobrze mi wychodzi :D

A ja mam na imię również Weronika xd - ksywka Berry . Dużo rysuję ( podobno ładnie ^^. ) . Będę wstawiać tutaj swoje "dzieła" :D . Interesuję się tańcem ,,tectonic" . Tańczę również jumpstyle , shuffle . Razem z Meiku od grudnia zapisujemy się na hip hop :)) . 

            Mamy nadzieję ,że spodoba Wam się nasz blog . Zachęcamy do odwiedzania , komentowania :)
                                                       Meiku                                   Berry

Paa!

2 komentarze:

  1. Zdjęcia nie zależą od aparatu . To ty robisz zdjecie a nie twój aparat , ja na początku uczyłam się na cyfrówce - i nią też można zrobić ładne zdjecia , trzeba tylko ćwiczyć i się uczyć .

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje sie interesujacy :)

    obserwuje i licze na to samo
    bede wchodzic czesciej:)

    ps.ile macie juz odwiedzin!!!:)

    OdpowiedzUsuń